viernes, 24 de abril de 2015

La volta al Sant Jordi en 8...ᴒ fotos.






El futur esperant no deixa de ser un viatge, o més aviat, varis, a les profunditats del ser i sobre l’àrid altiplà andí, al continent germà i a les intimitats de l’amor, a les preguntes de tota la vida i a les respostes més interiors. A allò que no sabem resoldre. I tots ells en un de sol esdevenen un viatge iniciàtic i reflexiu.

El meu viatge d’ahir per Sant Jordi també ho va ser. D’iniciàtic. La reflexió la deixo per quan ho hagi digerit tot plegat.

Aquí us deixo aquesta breu: La volta al Sant Jordi en 8...ᴒ fotos.




El pre-Sant Jordi va començar a la Plaça Santa Anna de Mataró el dimecres dia 22.




I una breu entrevista per Mataró Ràdio.





La diada de Sant Jordi la vaig començar enllestint els darrers preparatius per la jornada: el poema d’obsequi, les caixes i maletes amb llibres per portar a les diferents parades... Fins que vaig iniciar la ruta:
La primera parada va ser anar a deixar els llibres a l’stand d’Espai Literari, on hi havia la Mercè i L’imma amb la paradeta ja muntada.




Una breu aturada per saludar als amics de Ràdio Estel (a la plaça de la catedral)




I cap al barri. A la llibreria La Font de Mimir vaig tenir el meu primer punt de signatures del dia, acompanyat de les escriptores Lola Mariné i Isabel del Rio. (A la foto, amb en Carles, propietari de la llibreria, i la Lola).




Temps de dinar a corre-cuita i cap a Passeig de Gràcia, a la parada d’Espai Literari, segon punt de signatures del dia. En arribar vaig compartir seient amb el també escriptor principiant Jordi Izquierdo.




I abans de marxar amb els companys de Café Bovary.




Cursa frenètica fins a Argentona. On va finalitzar la meva volta al Sant Jordi de manera relaxada, al bressol dels meus orígens.




 Que petit és el món!

Petons!! I fins aviat!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario