viernes, 5 de enero de 2018

Presentació de La musa d’ulls verds a la Biblioteca Municipal d’Argentona





Tornar a casa era obligat després d’escriure La musa d’ulls verds. Per tornar cal haver marxat, i jo ho havia fet, malgrat mantenir al poble els pares i amics. Aquesta màxima em va permetre plasmar a la novel·la l’Argentona de la meva infància i adolescència, que era el que volia, sense la interferència inevitable que hauria suposat haver viscut sempre al poble essent partícip de la seva evolució.

La Gemma va organitzar l’acte amb la seva habitual eficàcia, va fer una introducció plena de complicitats i va llegir amb serena veu fragments de la novel·la. Des d’aquí et dono un cop més les gràcies pel teu esforç i entrega.

En aquesta ocasió, era també adient que fos l’Enric, el meu germà, qui m’acompanyés en l’acte, i va ser tot un encert, ja que la conversa sobre La musa d’ulls verds va fluir de forma natural i reeixida. Es notava que la novel·la li havia agradat, i va fer ús de la seva habilitat verbal i coneixement literari per elogiar l’obra i engrescar al públic a llegir-la.

I finalment, gràcies a tots els argentonins i gent de fora que vau decidir venir a la presentació i omplir la biblioteca del caliu necessari que cal en aquesta mena d’esdeveniments, la vostra presència és la que va fer que l’acte fos un èxit. Gràcies a tots.

Us deixo, com sempre, un tastet fotogràfic.

Petons i abraçades per tothom!









No hay comentarios:

Publicar un comentario