martes, 17 de marzo de 2015

PUNT I SEGUIT






Després de llegir la darrera entrada m’he adonat que em vaig acomiadar fins la setmana vinent amb un seguit de bones intencions. D’això ja fa més de dues setmanes. La meva efímera desaparició no té un motiu negatiu, molt el contrari, si més no per a mi, i és que de cop i volta i com qui no vol la cosa, el dia 25 de febrer vaig iniciar la meva segona novel·la. No cal que us digui que estic entusiasmat de tornar a submergir-me cada matí en la nova història, en l’estimada mar de la soledat  on només el so de les lletres teclejades m’acompanya, tot formant les paraules, les frases, els paràgrafs, les pàgines, la història... que la imaginació inventa amb esforç plaent.

Però el primer és el primer. El futur esperant continua el seu viatge, i el proper dimarts dia 24 de març a les 19h té una cita important a la Biblioteca Antoni Comas de MATARÓ.





Tots aquells que no hagueu pogut venir a les anteriors presentacions hi esteu convidats. I naturalment estaré encantat i agraït que convideu a totes aquelles persones que cregueu els pugui interessar l’acte. Recordeu que Sant Jordi està al tombar de la cantonada, per tant, els més previsors teniu una bona oportunitat per tenir el regal a punt!






Sobre la nova novel·la tinc clares algunes coses: que no serà tan llarga com la primera, que no barrejaré gèneres, i el nom del protagonista. Es diu Cesc.
Molts ja sabeu que el nom del protagonista de El futur esperant (Martí) era un homenatge al meu avi.
Algú s’atreveix a aventurar en homenatge a qui he triat el nom del protagonista d’aquesta nova novel·la? Naturalment no té un referent tan personal com l’anterior. Aquest té una rellevància universal. A veure quants em coneixeu bé...

Ens veiem a la presentació de Mataró!!!

Petons! I fins aviat!

1 comentario:

  1. Moltes gràcies Susanna. Les paraules encoratjadores sempre són un estímul per continuar. Celebro que la lectura de 'El futur esperant' hagi motivat aquest comentari. Petons!!

    ResponderEliminar